Recepty bez lepku, mléka a cukru

Začátky bez cukru, mléka a lepku byly pro mě náročné

  • Když jsem před 13 lety začínala vařit bez lepku, cukru a mléka, všechno mi dlouho trvalo a nenavazovalo.
  • Chtěla jsem vařit například čočkové placičky, ale zjistila jsem, že nemám namočenou čočku. Takže jsem musela vymyslet jiné jídlo.
  • Nebo jsem šla vařit guláš a neměla ho čím zahustit, protože mi došla rýžová mouka.
  • Prostě na začátku byl u mě chaos a zmatek a ztratila jsem spoustu času.

Časem jsem se to naučila:

Postupem času jsem se naučila hospodařit jak se surovinami tak s časem.

Dnes mi vaření bez cukru, mléka a lepku připadá jednodušší, než vaření jídel české kuchyně.

Recepty obsahují chuťové obměny, takže získáte potenciál pro mnohem více jídel.

Vychytala jsem pro Vás:

  • 1
    Správné množství surovin na jednotlivá jídla, ale také, kolik čeho koupit na dva dny vaření
  • 2
    Posloupnosti jednotlivých činností, namáčení, přípravy, předvaření. Když vařím něco, co je potřeba hlídat, dělám mezitím například svačinu.
  • 3
    Jídelníček sestavený speciálně tak, aby přípravy navazovaly a abyste neztráceli drahocenný čas.
  • 4
    Jídla od sobotní snídaně do nedělní večeře, a to bez lepku, mléka, cukru a masa.

Dnes už mi příprava oběda netrvá déle než 30 a snídaně 15 minut.

Kapitoly eBooku pro víkendové vaření:

Jídelníček na 2 dny a přesné recepty
Časové posloupnosti
Nákupní seznam

V eBooku najdete například recepty na:

Fazolový guláš

Fazolový guláš bez lepku

Pečenou zeleninu

Jáhly se zeleninou

Miso polévka na snídani

Miso polévka

Jahelné koule

Jáhelné koule se sirupem

Dýňovou polévku

Dýňový polévka krémová bezlepková

Kakaovou polentu

Zákusek z polenty bez cukru, mléka a lepku

Co vás čeká? 

  • 1
    Budeme 2 dny (víkend nebo jiné dny) vařit bez cukru, mléka a lepku.
  • 2
    Nejprve nakoupíme – součástí eBooku je detailní nákupní seznam.
  • 3
    Potom se podíváme na jídelníček – jednotlivá jídla na sebe navazují tak, abyste ušetřili čas.
  • 4
    Dozvíte se, jak postupovat krok za krokem. Doslova vás povedu za ručičku.
  • 5
    A nakonec uvaříme podle receptů. Předlohou budou detailní fotografie jídel podle receptů.

Klára Patočková

= autorka eBooku a těchto stránek

= shiatsu terapeutka

= hlava a tělo eshopu  meditačními polštářky

Zabývám se celostním přístupem k životu. Jeho součástí je i strava. Díky zdravotním potížím jsem před více než 10 lety změnila způsob stravování. Za tu dobu jsem získala spoustu zkušeností, poučila se ze slepých uličekuvařila a upekla spousty jídel.

Vím, že přechod na stravu bez cukru, mléka a lepku není jednoduchý, a proto jsem se rozhodla podělit se s vámi o tyto svoje dovednosti.

Současně jsem praktik shiatsu masáží. Původně jsem vystudovaná ekonomka a marketingová manažerka.

Autorka eBooků o stravování bez cukru, mléka a lepku.

Bábovka bez lepku, cukru a mléka

"Stravování bez cukru, mléka a lepku mi změnilo život. Změnu jsem pocítila už po dvou týdnech. Vnímám to jako příležitost, nikoli jako omezení"

Jaké suroviny používám?

  • Přirozeně bezlepkové jednodruhové mouky, tedy rýžovou, pohankovou, kukuřičnou atp.
  • Přirozeně se vyskytující cukry v datlích, rozinkách nebo rýžovém sirupu.
  • Vyhýbám se polotovarům a moukám zbavených lepku.
Recepty bez lepku, mléka a cukru

♥ Povedu vás krok za krokem. ♥

Nebo vyberte zvýhodněnou sadu eBooků:

Bez cukru, mléka a lepku eBooky

Díky eBooku si už pochutnávají a napsali mi o tom:

Jdu vytisknout seznam a pujdu nakoupit :)) Tenhle ebook mě konečně nakopnul k tomu, abych to zkusila! Na zdravé vaření se odhodlávám už dlouho, ale stále jsem měla v hlavě, že je to něco složitého, nebude mi to chutnat a vlastně ani nevím, jak začít. V ebooku jsou skvělé rady, kdy si připravíte jednu ingredienci a použijete jí rovnou na přípravu více jídel, nebo kdy věci předpřipravit a jak načasovat. A nákupní seznam to vše ještě zjednodušil, že člověk bez námahy jen pobral věci v krámě. No a nakonec zjistíte, že to není nic složitého a je to chutné, jen se do toho musíte pustit 🙂
Šárka z Outdoorové rodinywww.outdoorova-rodina.cz
Z eBooku víkendové bezlepkárny jsem byla doslova nadšená. V mnohém předčil moje očekávání a naučil mě lépe plánovat na víkend. Velice ocenňuji, že jsou zde i nákupní seznamy, fotografie výsledných pokrmů a využití zbylých potravin na jiné varianty receptů. Je to úžasné v tom, že když nechcete moc dlouho přemýšlet nad tím, co udělat o víkendu, jednoduše si to naplánujete podle eBooku vč. zmiňovaného nákupu. EBook doporučuji všem, co začínají nebo si chtějí o víkendu ulehčít práci s plánováním a přípravou."
Aneta ŠtěpánkováPrůvodkyně na cestě k samostatnému dítěti, www.anetastepankova.cz
Tento e-book doporučuji všem, kteří chtějí vyzkoušet příjemnou změnu ve stravě a cítit se lépe. E-book mi přijde naprosto úžasně zpracován, protože Vás velmi prakticky povede od nákupu surovin, načasováním přípravy až po samotný postup. Najednou zjistíte, že změna není složitá, není ani časově náročná a jídlo je chutné. Oblíbená je u nás doma především květáková a dýňová polévka.
Lenka Ilečkováwww.lenka-ileckova.cz
Pokud je vám blízké zdravé stravování, ale fazolím, jáhlám nebo polentě se zatím ze strachu z neznámého vyhýbáte, eBook Jídelníček na víkend je přesně to, co potřebujete ke změně. Při čtení jsem měla pocit, jako kdybych autorce svěřila své obavy z přípravy těchto surovin, a ona mi na ně v eBooku odpovídá. Velice mi vyhovuje návodný způsob zpracování. EBook mě zbavil obav ještě před tím, než jsem začala vařit:-).
Gabriela Němcová

Vyzkoušejte 2 dny bez cukru, mléka a lepku.

  • Chcete se začít stravovat jinak?
  • Pořád vám na to nevychází čas?
  • Nevíte, jak začít?
  • Nechce se vám hledat jednotlivé recepty?
  • Máte obavy, že vám vaření sebere spoustu času?

Pokud jste alespoň jednou odpověděli ANO, tak je tento eBook ideální právě pro vás.

Nebo vyberte zvýhodněnou sadu eBooků:

Bez cukru, mléka a lepku eBooky

Garance vrácení ceny:

Pokud byste přece jenom nebyli s eBookem spokojeni, garantuji vám vrácení plné ceny do 30 dnů od zakoupení.

Máte nějaké dotazy?

Napište na klara@klarapatockova.cz
nebo volejte na +420 608 580 283.

Ráda vám na ně odpovím.